onsdag den 19. maj 2010

graduation...

Så er det endelig ved at være tid at iføre mig huen - og efter 3 års hårdt slid, men også 3 fede år, føler man virkelig også at det er velfortjent.
I fredags var jeg i Helsingborg med min mor for at blive klippet og finde en hvid studenterkjole.
Alting er jo meget billigere i Sverige :p
Jeg havde egentlig bestemt mig for at jeg ville prøve at finde en billig kjole som jeg ikke risikerede at der rendte 80 kopier rundt af på dagen, men jeg fik kun opfyldt det ene krav!
Fandt en super fin kjole i H&M efter at have prøvet 1000 forskellige.
Poster et billede af kjolen senere, da jeg ikke lige kan få cameraet til at virke...

Jeg fandt også et par øreringe i Lindex, som jeg synes er ret fede, jeg elsker store øreringe (og så er det jo mega billigt...)
(jeg ser lidt underlig ud, men det var lige hvad webcamet kunne klare...)

Ingen kommentarer: