søndag den 25. juli 2010

Colorblind

Lige netop som jeg sad og spekulerede over min tilrettelæggelse af et indlæg vedrørende black&white patterns kom Maria mig i forkøbet. Nå, men I skal da ikke snydes for mit alligevel.
Jeg blev inspireret af en anden medbloggers indlæg om maxikjoler, hvor nedenstående fine sag fra Asos optrådte og mindede mig om de McQueen inspirerede styles fra h&m som har floreret en hel del i bloggerland. Nå, men sagen er den at jeg altid godt har kunne lide sort og hvid, både i billeder og tøj (hæhæ altid sikkert...) og disse fortolkes i mønstre der er både skarpt grafiske og mere bohemeagtigt - jeg er efterhånden ved at blive ret vild med trenden; min favorit fortolkning er de skarpe, rå mønstre, men jeg har endnu ikke set noget der har været lige i øjet. Der er nu mange gode bud...

Ingen kommentarer: