tirsdag den 20. juli 2010

SATC2 again...

Var inde og se SATC2 igen i går med en veninde. Hun havde ikke set den før og ville give billetten (så, hvem siger nej til det???)
Det var faktisk sjovt at se den igen, for man lagde meget mere mærke til små finurlige ting og (mere) fashion end det jeg så sidst... Gang på gang minder de (eller Patricia Field) os piger/kvinder om at tage nogle chancer og have det sjovt med moden i stedet for at det hele skal være så fint og seriøst (samt at der ikke er nogen undskyldning for ikke kan bære stiletter, ligegyldigt hvad man skal)!

Super fint (og let at kopiere) girly og afslappet outfit.

Det er svært at se her, men Charlotte's rubinblå kjole er altså helt fantastisk!

Super smuk og enkelt kjole med eksklusivt tilbehør.

Ultimativ 90'er kjole, jeg kan ikke finde ud af om det er hot eller not...!?

okay, Samatha og Miranda's outfits er ret grimme efter min mening...
Virkelig smuk chiffonkjole i peach fra Halston

Der er selvfølgelig også et par (i mine øjne) fashiondisasters...




...og jeg undskylder, men jeg er virkelig ikke særlig fashionabel disse dage og mit kamera er med mine forældre på ferie, derfor er der ikke rigtig blevet tid til nogen dagens. Sorry!

Ingen kommentarer: