mandag den 30. august 2010

Avoiding shoppingdisasters...


Jeg har simpelthen alt for meget tøj i skabet der er både grimt, ikke min stil eller bare virkelig dårlig kvalitet og så mangler jeg alt for mange basisting.
Jeg er sindsygt dårlig til rent faktisk at købe det jeg mangler og ender tit med at købe en eller anden kjole...
Så nu har jeg simpelthen besluttet mig for at prøve at spare lidt mere op og købe nogle ordentlige ting i stedet for alt det billige crap jeg kommer hjem med.
Det behøver dog ikke at være dyrt, men mine kodeord er klassiske silhuetter, accesories og sko. Efter min mening er der ikke noget der pifter et outfit så godt op som et par fede sko og så er sko også langt mere tidløse end det meste tøj.

Dette indlæg er mest ment som en note til mig selv, men er der andre der vil dele deres shoppingtips er I mere en velkomne til at kommentere på dette indlæg (;

Ingen kommentarer: