tirsdag den 17. august 2010

The reason I go to a fitness center...

I dag har jeg været på arbejde og neeej hvor har det øset ned - heldigvis for os betyder det øget salg af regnfrakker og gummistøvler så det er jo godt nok, men jeg er godt nok smadret efter at have været oppe på lageret (2. sal) så mange gange...
Jeg synes lige jeg vil vise hvad noget af søndagen gik med:


Jeg baksede nemlig hele formiddagen med denne kage til min farmors fødselsdag som vi holdt hjemme hos os. Det var møgbesværgeligt, men jeg må sige at det var det værd for den smagte godt nok godt!
Jeg havde lavet to lagkager og den ene var med kagecreme og bærsymfonimousse (fra Piskeriset) og den anden var med kagecreme og hindbær-makron-creme.

Til dessert fik vi den lækreste brownie som min tante havde bagt med friske frugter og rørt is:

Ingen kommentarer: