onsdag den 25. august 2010

Thoughts about future

Der er tusind ting i mit hoved lige nu...
Lige som man var inde i studenterrusen; lige så hurtigt er man ude af den igen, for hvad nu?
I første omgang troede jeg bare det var et spørgsmål om sabbatår eller intet sabbatår - for et arbejde, det ville da ikke være det store problem at finde... troede jeg!
Men måske er det i virkeligheden meget sundt; at blive tvunget til at stoppe op og tænke over hvad man vil med sit liv.
Den ene dag er jeg glad for den fritid jeg har fået til at lave de ting jeg gerne vil, mens den anden dag er fuld med frustrationer over ikke at have en plan for nu - for livet.

Lige nu går jeg med en masse tanker; halvårlig supplerende HHX på Niels Brock, Højskoleophold, fortsat søge arbejde og sideløbende tage kurser.
Jeg hader ikke at vide hvad jeg vil og skal, for jeg er et stort kontrolmenneske, der ikke kun kan klare at slappe af i dag, hvis der er noget jeg skal i morgen.

Er der andre små frustrerede studenter derude - eller nogen der har en plan?
Håber I overlever mit mundævl, men nogengange er det bare nemmere at få styr på sine tanker, hvis man får dem organiseret i tekst-sekvenser.

Ingen kommentarer: