søndag den 15. august 2010

WGC




I lørdags var jeg inde og se Worlds Greatest Catwalk.
Jeg havde faktisk ikke rigtig nogen forventninger til showet for sådanne arrangementer har det med at faile i mine øjne, men jeg var virkelig positivt overrasket. Jeg synes det var et meget flot og mangfoldigt show og så formåede det at appellere til en bred publikumsskare ved at fremføre let tilgængelig mode og modeller fra en større del af aldersspektret end man normalt ser på catwalken (i hvertfald i ét show).
Havde dog lidt ondt af modellerne, der altså så noget sammenbidte ud da de havde gået den lange tur - der var det altså noget lettere at være mand! Der var også en del knækkede hæle (rimelig dårlig reklame, selvom jeg ikke ved hvilket mærke det var fra...), men på trods af regnen synes jeg det var en success med god musik, stemning og et fantastisk flot show på den pink løber.

Hvad synes I andre der var derinde om showet?

(en lille video i skod kvalitet...)

Ingen kommentarer: