søndag den 12. september 2010

Juhuuu, jeg skal til...

...Berlin!

Billeder fra Studietur i Berlin 2009

Storbyferie er temmelig billig for tiden. Det opdagede jeg forleden, da jeg sad og bladrede i gratisavisen på vej til arbejde. Jeg fik simpelthen så meget lyst til at rejse, så jeg og min kæreste sad i går og undersøgte sagen.
Vi kunne ikke helt blive enige om, hvor vi skulle tage hen, men den endte med at stå mellem Berlin og Paris. Paris var dog lige en tak dyrere, så vi valgte Berlin.
Jeg har været i Berlin et par gange før, men jeg synes det er en rigtig spændende by og faktisk elsker jeg at komme tilbage til en storby jeg har været i før, for så kan man bedre koncentrere sig om, at gå i dybden med byen og se nogle mindre turistede ting.
Jeg glæder mig i hvert fald. Vi skal først afsted i November, men det var så nu jeg ville høre om der er nogen af jer der har nogle gode Berlin tips? mad, bar, shopping, markeder, seværdigheder... you name it! alt kan bruges :D

Ingen kommentarer: