torsdag den 23. september 2010

Redhead

Mange folk er meget negative omkring rødhårede (måske lige bortset fra modeindustrien), jeg gik engang bag et par drenge der sagde at de aldrig nogensinde ville være sammen med en rødhåret pige.
Og folk ligger ofte tryk på rødhåret så ordet får en så negativ klang, men jeg er kommet over det og synes egentlig bare det er lidt sjovt at der for nogen kun er blondiner og brunetter og intet imellem.
Før i tiden var jeg ked af at jeg var rødhåret og havde fregner og nogen kaldte mig Pippi Langstrømpe.
Jeg valgte at håndtere det med lidt selvironi og i dag er jeg egentlig ret glad for at mit hår har den farve den nu har og at mine fregner nogen gange kan camouflere mit ansigt til at se lidt mindre blegt ud!







Thumbs up for the redheaded people :D

Ingen kommentarer: