mandag den 20. september 2010

Shearling Aviator Jackets

Sommetider er jeg lidt langsom om at optage nye trends.
Jeg ved ikke om det er fordi jeg er så nærig at jeg venter til jeg har fundet ud af om det er en trend der er kommet for at blive eller om jeg bare er for dårlig til at visualisere trenden på mig selv og sammen med min garderobe.
Anyways. Var faktisk vild med aviator-trenden fra starten, men jeg har bare stadig ikke fundet den perfekte jakke som kombinerer god pris og autencitet (helst ægte læder).
Var egentlig ret vild med den fra Only, men kunne umiddelbart kun finde den i brun (???) i butikken og det duer bare ikke.
Så også H&M's, men den var simpelthen så plastikagtig at se på.
Her er dog et lille udpluk af mine favoritter:

ASOS

TOPSHOP


                                                                    TOPSHOP                                                            HELMUTH LANG

Er der nogen derude der har fået anskaffet sig en fin én hører jeg gerne fra jer (:

Ingen kommentarer: