søndag den 19. september 2010

Sorry

Jeg er ked af min manglende aktivitet på bloggen i weekenderne, men det er sådan at min kæreste er i Jylland alle ugens hverdage, så weekenderne kommer nemt til at stå i kærestens (og arbejdets) tegn.
Ved godt det er for dårligt, men jeg har ikke haft min computer med og vi har egentlig ikke lavet noget særligt fashion-relateret...
Fredag var jeg så heldig at blive inviteret på running sushi på Espergærde havn og det var super lækkert at få lov at spise sig stopmæt i sushi, selvom det kan være svært at koncentrere sig om at snakke når man hele tiden skæver til båndet i frygt for at gå glip af noget godt sushi.
Lørdag var jeg på arbejde - det var skide hårdt, fordi jeg havde mega travlt. Om aftenen var jeg til babytræf, som er mine forældres fødselsforberedelsesgruppe som vi stadig ses med, det var mega hyggeligt.
Søndag gik med (mega hård) fitness og en tur i Fredensborg slotspark.

Ingen kommentarer: