onsdag den 15. september 2010

Trip to Helsingborg

I går var jeg en tur i sverige med en veninde.
Der skulle simpelthen ske noget og hvorfor ikke tage til Helsingborg når man egentlig kun er et stenkast derfra?
Det var en rigtig hyggelig tur med god og billig sushi, lidt shopping og ellers var det egentlig bare rart at se noget andet og bare gå rundt...

Det var ellers meget underholdende at shoppe med min veninde der bl.a. synes at efterårets farver er meget "døsige" som hun kalder det.

Jeg er virkelig vild med H&M's trendafdeling i Helsingborg og jeg spottede virkelig mange fine items.
Jeg spottede faktisk den karrygule kjole som jeg tidligere har blogget om her.
Jeg blev dog temmelig skuffet; farven var slet ikke som jeg havde regnet med og kvaliteten skuffede også lidt. Jeg hapsede dog lige et billede, hvis nogen skulle være interesserede (farven er stadig svær at se rigtigt på billedet).


Jeg fik dog købt en lille ting, som jeg håber at kunne vise jer snart :D

Ingen kommentarer: