mandag den 6. september 2010

Undskyld stilheden!

Jeg har haft en travlt weekend!
Fredag stod den på fødselsdag efterfulgt af bytur i København, lørdag stod den på arbejde og søndag stod i kærestehygge/shopping i København. Så det har været en skøn weekend, men det har selvfølgelig gjort at jeg ikke rigtig har haft tid til at blogge.
I får lige et lille udpluk af weekendens udskejelser i billeder...


Skide hyggelig aften med dejlige tøser, god mad og (klamme) jelly-shots - selvom det var begrænset, hvor meget bytur det blev til fordi vi vandrede mellem barerne, der var jo såååå mange mennesker!


Søndag tog mig og kæresten tidligt ud til Nordvest for at få indløst vores downtown tilbud. Det var fantastisk vejr, så vi stod af på Nørrebro station og gik derhen mens vi snusede til kvarteret og sad i en solstråle. 
Selve Café Nordvest var faktisk ganske hyggeligt indrettet og lå på hjørnet af et nyere boligbyggeri med en plads, hvor man tilsyneladende kunne sidde om aftenen.
Brunchen var fin, men ikke noget særligt og desværre blev vi bon'et 70 kr. (!!!) for to æblejuice, hvilket jeg synes er liige i overkanten, selvom den var stor.
Derefter tog vi ud til Fields og shoppede og dyrkede fitness (great kombi). Min kæreste kom hjem med 4 par bukser og 2 trøjer for 1000,- fordi han bl.a. benyttede sig af H&M's tilbud med 100,- fra på jeans (det gjorde jeg såmænd også!).
Alt i alt en rigtig hyggelig dag.
Her er et par billeder fra den dag også... 


Håber I også har haft en god weekend (:

Ingen kommentarer: