søndag den 3. oktober 2010

Anmeldelse; Kødbyen - Mother

Kulturstaldene...

Et styks kæreste...
Den lidt specielle indretning...
Tilfreds kunde...

 Et styks lækker pizza...

Jeg må endnu engang erkende at den manglende aktivitet i weekenden skyldes arbejde og kærestetid...
Alligevel synes jeg, at jeg måtte dele mine dejlige dage med jer og give en anbefaling videre;
Da jeg havde arbejdet seks temmelig heftige timer i butikken lørdag kom kæresten nemlig ind til byen og så gik vi først på Dalle Valle og fik en dejlig kop kaffe og derefter gik turen til kødbyen - nærmere bestemt restauranten Mother, som er kendt for deres pizzaer der er lavet på økologisk surdejsbunde med lækre råvarer.
Restauranten er anmeldt på aok, hvor jeg også har fundet den, men der var meget delte anmeldelser så vi var lidt spændte på hvordan det ville være, men vi var bestemt ikke skuffede.
Pizzaerne var super lækre og der var en super fed stemning.
Selve pizzaerne blev bagt til åben skue i midten af restauranten af det hvid-klinke beklædte lokale.
Lokalet, som ellers var meget sterilt blev blødt op af hyggelige rå træborde og med fuldt hus var der virkelig god stemning.
Selvfølgelig kan oplevelsen blive malet af at man var i godt selskab, men alt i alt havde vi en super aften med lækker mad og god service og prisniveauet var skam også helt ok, selvom nogle måske vil synes det er lidt pebret for en pizza...

Jeg vender stærkt tilbage med nogle mere moderelaterede indlæg, men nu skal jeg på arbejde!

Ingen kommentarer: