mandag den 20. december 2010

Montag in Lübeck

I dag har jeg været i Lübeck hele dagen, derfor det sene indlæg.
Jeg havde fri og derfor var de gamle og jeg blevet enige om at tage et smut på julemarked i tyskernes land.
Det var en virkelig hyggelig dag, selvom det var bidende koldt.
Vi nåede både lidt shoppping, spisning i rådhuskælderen (rigtig god gedin tysk mad), i den store Niederecker marcipanbutik og ind og få varm kakao med marcipansmag.
Derudover gik vi selvfølgelig på det store julemarked, hvor man kunne få alt hvad hjertet kunne begære - hvis man altså var sulten... :D
Her er lidt stemningsbilleder:










 ^det er altså marcipan!







Nu har jeg to 10-timers arbejdsdage og så har jeg fri. SKØNT! glæder mig rigtig meget og på torsdag tager jeg og kæresten ind og hygger i tivoli og så skal vi hjem og pynte juletræ hos mine forældre og tænde juletræet og have en lille gave, det er så hyggeligt :)
har I nogen traditioner for lillejuleaften?

Ingen kommentarer: