onsdag den 15. december 2010

So exhausted...


Det er virkelig ikke de mest inspirerende indlæg der florerer på bloggen i øjeblikket og jeg lover det skal nok blive bedre, men lige nu er jeg bare totalt færdig af udmattelse.
Fuldtidsjobbet har taget lidt overhånd med en ca. 50 timers arbejdsuge i denne uge og jeg sir' jer jeg er totalt færdig, men jeg skal ikke klage og jeg glæder mig til at få min løn (hah!), men lige nu prøver jeg at fokusere på de fridage jeg har og genvinde mit overskud til at være sød, frisk og hjælpsom overfor kunderne, hvis nogen har et tip til at holde sig kvik og frisk en hel dag så sig endelig til :D

På lørdag skal jeg og min familie samt kæreste ind og se på en lejlighed i Kbh som vi muligvis skal låne i tre måneder fra januar, så det er jeg virkelig spændt på - kunne i hvertfald være skønt at have lidt kortere til skole og arbejde (og lidt mindre afhængig af kystbanen...).
Jeg skal også bage lækker konfekt med min tante og alle kusinerne på torsdag, så lørdag - det ser jeg frem til.
tjah, det er jo kun onsdag...

Ingen kommentarer: