onsdag den 12. januar 2011

Dagens

Hej blogmennesker :)
Så giver jeg lige lidt lyd fra mig med et hurtigt outfitbillede på en ufrivillig fridag.
Når det er sagt har det nu været rart at kunne give mig tid til de ting jeg gerne ville, så jeg fik både sovet længe, kommet i fitness, handlet ind og lige nu står der cookies i ovnen.
- Jeg får nemlig besøg af en barndomsveninde, så det glæder jeg mig lidt til :D
Outfittet er ikke det vilde, men består af min skønne monki-kjole (det er virkelig et af de bedste køb!) og mit Pieces-circlescarf. Desuden har jeg tofarvede overknee strømper på, men der skal nok en lup til at spotte at der rent faktisk optræder to farver på mine ben - anyways, hensigten var der...
Støvlerne havde jeg altså ikke begivet mig ud med på, men jeg har alt for tit taget dagens på strømpesokker, så jeg tænkte at nu måtte jeg sku' lige op på stylterne engang ;)

1 kommentar:

Anna Eglite Sørensen sagde ...

vildt fed blog, følger dig nu!(:
- du har en rigtig fed stil!

anna-
http://annaeglite.blogspot.com