tirsdag den 8. februar 2011

CFW

Nu er det jo et par dage siden at Fashion Week sluttede, så jeg havde tænkt at jeg ville samle de tendenser jeg har set, når jeg har fulgt med i showsn'e på nettet.
Jeg håber I vil tage godt imod det, da jeg jo hverken er ekspert eller har deltaget i nogle af arrangementerne.
Faktisk synes jeg der er både for og imod mht. kollektionerne i år, det var nemlig ikke sådan at jeg sad og tænkte WOW her er virkelig nogle nye tendenser, omvendt så kan man genbruge meget af det man har i gemmerne, da mange af tendenserne er en fortsættelse af de tendenser der her været til de sidste par modeuger. Ligeledes har de fleste af sættene været nemme at kopiere selv, da de er meget "wearable".


Sorte blonder har været en af de mest gennemgående tendenser i modeugen. Det var størstedelen af designerne der havde sorte blonder med i en eller anden form. Mest gennemgående var det hos Wackerhaus, der præsenterede både hele kjoler, samt buksedragter i blonder.
Hos andre designer var det mere detaljerne i form af strømpebukser, leggins, toppe og udskæringer med blondekanter.
Et look der er nemt at kopiere på alle niveauer, da man ikke behøver at gå all-the-way med full-on blondelook.

Ingen kommentarer: