søndag den 27. februar 2011

Shredded knit



Ja, nu må jeg snart stoppe med alle de cravings (!!!) jeg skal spare til så mange ting, har lige været skiferie og købt en dyr (men dejlig) lampe...
Men jeg er altså helt vild med denne oversized strik fra Modekungen.se - prisen er heller ikke helt vanvittig, den koster nemlig kun 499 SEK. Trøjen er desværre i uld, så jeg tænker at jeg vil dø af hede i den, men for søren hvor er den fed til et par højttaljede jeans og et par fede chunky heels ala Jeffrey Campells Lita boots.
Er der egentlig nogle af jer der har handlet på Modekungen før? og i så fald, hvordan og hvor hurtig er deres service?

3 kommentarer:

Silje Vikestad sagde ...

Den er virkelig fed den strik! og den ville også være super lækker til et par læderbukser.

Laurie sagde ...

min veninde havde bestilt en taske og
der var vist nogen problemer med leveringen. Hun sagde der gik meeeeget lang tid. Ihvertfald en måned.

KEA in the big apple sagde ...

uh ja, læderbukser! ikke dårligt... men jeg tror jeg må hoppe over - tror ærlig talt ikke den vil være god til mig - desværre... men det er sku ærgeligt hvis de er så dårlige til levering, for de har godtnok nogle fede ting derinde! :)