onsdag den 23. marts 2011

Århus: Latinerkvarteret

Kom lige i tanke om at jeg havde glemt at vise jer de sidste billeder fra vores lille tur til Århus.
I havde jo anbefalet mig at shoppe i Latinerkvarteret og tak for det! :D
Det var sku rart at se noget andet end alle de kæder vi også har herhjemme og særligt boligforretningerne var jeg helt tosset med.
Jeg var inde i en enkelt genbrug "So Ein Ding", som faktisk var super lækker, men dog en smule dyr, synes jeg... Generelt er jeg elendig til at shoppe genbrug, selvom jeg ville ønske at jeg kunne finde ud af det, så jeg har efterhånden opgivet at gå ind i sådanne forretninger, selvom det irriterer mig. Hehe.
Nå, men til billederne:


2 kommentarer:

Laura sagde ...

Hvordan er priserne inde i de boligforretninger? Nysgerrig om jeg skulle tage et kig en dag, men hvis det er for dyrt gider jeg ikke. =P

KEA in the big apple sagde ...

Meget rimelige, men generelt er det meget blandet... Ingen af disse var dog sindsygt dyre, men igen, så kommer det jo an på hvilke mærker de har ;)
Synes I hvertfald du skulle tage et smut forbi - omend er det jo meget inspirerende... hehe