søndag den 6. marts 2011

(cykel)Turist i egen by









Synes lige jeg ville vise jer et par billeder fra gårsdagens cykeltur...
Det var mega hyggeligt og vi kom langt omkring; vi startede turen med en gang brunch på Café Flottenheimer (lige ved Gråbrødre Torv), som vi betalte med en TWOFORONE kupon. Det var vi ikke de eneste der gjorde, da jeg hørte næsten samtlige gæster sige til tjeneren at de havde denhersens kupon...
Brunchen var ikke fantastisk, men ganske udemærket. Betjeningen var tilgengæld god og så er jeg ret vild med deres lidt utraditionelle indretning - bl.a. bestod vores bord af en stor flise på en stativ med hjul på...
Derefter cyklede vi København tyndt for at skulle være endt på Fashion Outlet i kødbyen, men jeg kunne simpelthen ikke magte den lange kø og så tænkte jeg at jeg måtte hellere passe lidt på mine penge til jeg skal til Århus. Desværre har jeg i dag fået et ordentligt skattesmæk, der går at jeg nok skal prøve at neddysse udgifterne til vores lille tur... :( øv!
Andre der også har fået en negativ skatteopgørelse?

Lige nu er jeg igang med at lave god gammeldags mad med Roastbeef og hasselbackte kartoffler og sovs.
Har aldrig prøvet at lave roastbeef før og har ikke noget stegetermometer, så jeg er spændt på om den lille krabat ender med at bliver spiselig!

Ingen kommentarer: