lørdag den 19. marts 2011

Friday night: Nyu Sakura

I går var jeg ude og spise sammen med et par veninder.
Vi fik running sushi på Nyu Sakura på Frederiksberg og det var både mega lækkert og skide sjovt.
Man føler sig virkelig voldsom når der står stabler af tallerkner så tjeneren næsten ikke kan bære det, men når man har muligheden for at spise sig mæt i sushi (og mere til) siger man jo ikke stop før man ikke kan klemme en enkelt reje ned længere - så det gjorde vi!
Herefter tog vi hjem til mig og drak drinks mens vi så x-faktor og sukkede over Babou's Justin Bieber sang (haha, han var da total nuttet...!?)
Desværre er billederne meget uskarpe, så I får kun to:

...denne her havde jeg ventet længe på, så jeg var meget lykkelig da jeg endelig fangede den på båndet :D


Hvad lavede I fredag aften og er I tilfredse med at Patricia røg ud af X-faktor?
Personligt synes jeg det er udemærket i og med at jeg ikke mener at hun er typen til sådan et show som de vil fyre op for i parken, så jeg tror at det er godt at hun røg ud nu. Kan super godt lide hende, men nogle typer får bare mere succes af ikke at vinde... you know ? :)

Ingen kommentarer: