fredag den 8. april 2011

Boganbefaling


Jeg mangler en bog til togturen, til hygge, til afslapning og til aftener før jeg lægger mig til at sove.
Den sidste bog jeg læste var Skrig Under Vand af Øbro og Tornbjerg og den var sindsygt god synes jeg.
Jeg læser mest krimiromaner, da jeg ikke er en vildt rutineret læser og derfor helst vil fanges rimelig hurtigt. Krimiromaner har som regel et temmelig hæsblæsende tempo allerede fra side 1 og derfor har jeg været ret vild med dem.
Jeg kunne rigtig godt tænke mig en boganbefaling, så jeg kan tage ned på biblioteket og vide hvad jeg leder efter (for en gang skyld) - det er jo ikke alle gode bøger der fører sig frem bag et flot omslag... (Og det behøver ikke nødvendigvis at være en krimi!)
Jeg ved at mange andre har gjort det, men synes simpelthen det er sådan en fin måde at få nogle gode input, når man selv er blank for idéer.

Ingen kommentarer: