torsdag den 28. april 2011

Dagens


...eller skulle man sige aftenens. hehe.
Nåede lige at overtale kæresten til at tage et hurtigt outfitbillede af mig. Var dog ikke helt oplagt, hvilket man godt kan se på billederne, men der var et enkelt som jeg synes fungerede okay - det er nu heller ikke helt optimalt at tage billeder her når det er mørkt ;) jaja, undskyldninger er der nok af.
Svinger meget mellem hvad jeg synes om den her nederdel, synes den er lidt poptøset, men kan godt lide farven, så jeg bliver altså ved med at prøve... Synes egentlig det er lykkedes meget godt og er faktisk ret vild med farvekombinationen.
Hvad synes I? :)

3 kommentarer:

Agnes Victoria sagde ...

Hvor er din fine strik fra? :)

Agnes
http://agnesvictoria.blogspot.com/

KEA in the big apple sagde ...

Hej Agnes,
den er fra H&M og findes i mint og orange så vidt jeg ved ;) kostede 79,- mener jeg!
-AK

Agnes Victoria sagde ...

Tak skal du have! Det er jo lige sådan en, jeg leder efter! :)

Agnes