søndag den 3. april 2011

Moving Sunday

Dagen i dag er gået med flytning (igen).
Vi skulle flytte ud af den lejlighed, vi havde lejet i tre måneder og hjem til min kærestes forældre, der forøvrigt også lige er flyttet. Det er lidt hårdt og uoverskueligt at flytte så meget, men om to måneder skulle det gerne være slut. Vi har nemlig fået en lejlighed i København fra d. 1. juni, så det glæder jeg mig vildt til. Lejligheden er ret lille, men det er egentlig det eneste minus i mine øjne (sammen med overtagelsesdatoen).
Det er også derfor der ikke har været mange pip fra mig i dag, men nu er vi ved at komme på plads, så der var lige en lille stund fri til en lille opdatering, samt lidt blogsurf.

- Billedet har ikke rigtig noget med noget at gøre, jeg synes bare Rihanna er utrolig fin her. Jeg er helt vild med hendes røde hår og jeg er tosset med musikken fra hendes nyeste album og så glæder jeg mig til oktober hvor jeg tager tre veninder under armen til Herning, hvor hun holder koncert.

Ingen kommentarer: