fredag den 6. maj 2011

Celeb inspiration: Lauren Conrad


Jeg er ked af at det ikke bliver til særlig mange "selv-tagede" billeder for tiden, men efter at kulden lige rullede ind over det lille land igen, blev jeg total deprimeret tøjmæssigt. Nu var jeg lige klar til sommer, altså! Men det ser ud til at varmen er på vej igen, så håber jeg at jeg kan fyre nogle lidt federe outfits af, end jeg har gjort den forgangne uge.
I stedet fordriver jeg tiden på at arbejde, hvilket egentlig er superfedt at gøre når vejret ikke er i top og så surfer jeg rundt og bliver inspireret af cool bloggers og labre celebs.
Min ynglings realitystjerne Lauren Conrad, iførte sig dette lækre outfit til 
Us Weekly Hot Hollywood party (yes, sådan noget findes åbenbart) and I loooove it! 
Nemt at kopiere - måske lige bortset fra den lidt for lækre cremefarvede chaneltaske og hendes lækre california-tan ;)

Ingen kommentarer: