tirsdag den 31. maj 2011

(forgårs)dagens outfit


Jeg er søreme lidt bagud med mine outfit-poster og jeg nåede heller ikke at blogge i går.
Sagen er den, at jeg var på visit hos de gamle i går. Jeg lå på alle fire på terassen og skrubbede og skurrede, fordi der skulle gøres klar til min fødselsdag i morgen (jaaa, det er sku hårdt at have fødselsdag). Endvidere var jeg med en veninde i IKEA og ud og spise med nogle flere søde tøser.
Rigtig god dag, lige indtil at jeg skulle hjem til nordsjælland og alle tog var forsinkede eller aflyst, så det blev næsten nat, før jeg kunne blive lukket ind af en groggy kærestemand i nattens mulm og mørke.
I dag står den på repetition, fitness, arbejde og senere overtagelse af lejligheden...
 Skal nok forsøge at blive lidt bedre til regelmæssig blogging :)

Ingen kommentarer: