lørdag den 14. maj 2011

Jeg er nok ikke den eneste der har haft problemer med blogger de sidste par dage, så jeg har haft en lidt ufrivillig bloggingpause... Derfor er der lige et enkelt indlæg eller to, der har ligget i kø og det første er altså et dagens fra i går, såååå helt old news er det heller ikke :D
Jeg havde min nye orange nederdel fra Zara på, samt bodystocking fra Pieces. 
Ville gerne have haft matchende negle, for jeg har nemlig bestilt en lille pakke fra Nicehair.dk, der havde nogle fantastiske rabatter (har de vidst stadigvæk...?) og den indeholder bl.a. et par fine Essie-lakker, men den havde altså ikke fundet vej til Helsingør endnu, så det må blive en anden go' gang!



Hvis nogen af mine "lidt ældre læsere" stadig kigger med, så kan I nok genkende kulissen; jeg har nemlig været på visit en hel del gange hos de gamle i denne her uge og det har været ganske hyggeligt.
Nåede også en lille hyggelig shoppingtur med min mor, som resulterede i noget ganske finurligt som jeg vil vise jer i morgen :D

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Jeg elsker din stil, og din blog! :-). Tjek gerne min blog ud.

- Raluca
fromyheeart.blogspot.com

Anonym sagde ...

Du har simpelthen bare det smukkeste hår!! :)

// Emma
www.emmamartiny.blogspot.com