mandag den 2. maj 2011

Mere outfitinspiration

Isabel Lucas, billede fundet her.
Vidste ikke rigtig hvem hun var, men efter lidt søgning har jeg fundet ud af at hun er en australsk skuespiller og model (no wonder!).
Ekstrem fin stil, selvom jeg nok ikke umiddelbart ville have fyret sådan et outfit af til ?festival?...

Undskylder for manglende blogging i går, men lørdag aften gik "lidt" galt, så søndag var rimelig groggy... Fik dog møvet mig afsted til første maj, det blev dog på vandvognen, men dog ikke mindre hyggeligt - dog var det lidt ærgeligt at solen forsvandt og det begyndte at regne.
Denne uge står på work, work, work, men det er nu ikke så slemt jeg vil nemlig gerne arbejde, så jeg kan få sparet op til interrail, nu er der nemlig snart ikke mange måneder tilbage at nå at spare op i ;)

Ingen kommentarer: