tirsdag den 14. juni 2011

Øl-løb

Min weekend har været super sjov, dejlig og begivenhedsrig.
Fredagen gik med reception hos min venindes far med efterfølgende grillning med firekløveret (minus 1) af veninder og deres forældre i en dejlig have i det Nordsjællandske.
Lørdagen stod på arbejde og babytræf - som er den gamle mødregruppe med børn (og fædre).
Derefter kom søndagen med Øl-løb fra Snekkersten til Helsingør før jeg måtte forlade skuden på den sidste etape for at deltage i "arbejdssøndag" hos mine bedsteforældre, riiiimelig dårligt planlagt, men det gik :D
I går tog jeg så med kæresten i dyrehaven og spiste pizza og hyggede, lige indtil jeg blev bidt af en ubehagelig myre. Om aftenen grillede jeg så igen med firekløveret, denne gang fuldtallige og uden forældre, på stranden ved Hornbæk Plantage. 
Så alt i alt en skøøøn Pinse; her er et par billeder fra søndagens Øl-løb:

Vores flotte vogn til Øl-løb aka en Harald Nyborg indkøbsvogn i forklædning.

Vognen fragtes over mod startområdet af en indianer i forklædning, eller er det omvendt...!?!? :D

De glade deltagere...




Ingen kommentarer: