søndag den 5. juni 2011

Ny Balance

Billede herfra

Jeg ved godt at jeg er total efternøler, hvad angår disse. Men jeg har bare fundet ud af at de er ideelle til mit behov om en let sommersko jeg kan vandre Europa tynd i til sommer når jeg skal på interrail. Og så gider jeg jo også godt at se bare lidt fashionabel ud, når man tænker på at alternativet er vandrestøvler fra Spejdersport eller lignende...
Jeg er efterhånden nået så langt i beslutningsprocessen at det skal ske på tirsdag, hvor jeg skal shoppe lidt i København med kæresten og bytte et par gaver. Jeg fik lidt penge til min fødselsdag, som skal gå til tilskud til mine nye sneaks.
Problemet er bare at jeg synes, der en millard forskellige at vælge imellem... Og så alligevel ikke; for jeg har virkelig svært ved at finde forhandlere i København, der har mere end bare en enkelt farve eller to. Er der nogen, der har nogle tips til butikker, så modtages de med kyshånd :)

Ingen kommentarer: