tirsdag den 3. august 2010

Cooking...

Jeg kokkererer på livet løs.
En god veninde havde fødselsdag midt i alt studenterhurlumhejet og blev derfor lidt overset, derfor har vi som veninder aftalt at holde surprisemiddag for den anden veninde (hehe, er I med?).
En surprise middag, der ikke er for fed vel og mærke for hun (og os andre) er på kur. Det er ellers lidt af en udfordring, men en god en af slagsen!
Derfor har jeg i dag stået og svedt over mine cravings fra forleden dag;
Fedtfattige chips (som bare overhovedet ikke ser ud som Sofies :( de smager nu meget godt...)


Jordbærkoldskål (som smager vildt fråderen!!!):


Og karamelliserede havregryn til at drysse oven på koldskålen:
- jeg har nemlig hørt at koldskål slet ikke er så fedt, men at det er kammerjunkerne - der er de små djævle...


Synes egentlig ikke nogen af tingene ser særlig appetitelige ud på billederne. haha...
Men jeg håber at kunne tage nogle billeder til middagen i morgen aften (:

Ingen kommentarer: