tirsdag den 3. august 2010

No work, all play

Jeg har ikke fået været så aktiv de sidste par dage og det undskylder jeg - specielt fordi det resulterer i lange indlæg med meget tekst, som man måske ikke lige gider at læse... Men for søren dem af jer der faktisk gider at læse det skal da ikke snydes. (hæhæ!)
Søndag startede med lidt udsalgsshopping i byen. Vi troede de åbnede kl. 10, men da det ikke var tilfældet satte vi os på Cafe Europa og fik os en smoothie - seriøst 45 kr for en smoothie (!!!) og så har den bare at være god, men nej, det var nok den kedligste vandede smoothie jeg nogensinde har fået. ØV!

Nå, men vi tog i Illum, Magasin og H&M. Desværre synes jeg ikke der var meget tilbage der var værd at se på. En tålmodig sjæl ville måske kunne finde noget guld, men det var helt sikkert at udsalget kørte på det aller sidste. 
Jeg fandt mig dog en coboltblå maxi i Oasis, hvor de havde 50% og derefter yderligere 20% fra prisen og så fandt jeg en nederdel fra H&M i tyrkis, som jeg dog ikke kan finde ud af om er for teenage...
Jeg tænker dog at farven ville være rigtig flot med en sandfarvet skjorte eller løs top.
Smider et par billeder op, når jeg har fået taget dem (;

Derefter tog jeg til Stella Polaris med nogle goder venner. Fedt arrangement!
Vi sad på et tæppe med scones, muffins, minipizzaer og øl indtil kl. halv ni, det var mega chill.



I går var en noget mere aktiv dag. Kæresten og jeg stod op tidligt for at tage i fitness, hvorefter vi valgte at cykle ca. 30 km. til Hillerød dog med pitstop i Mikkelborg for at få is samt i Hillerød gågade, hvor jeg lige smuttede ind forbi Monki og hapsede to fine ting, som jeg også ligger op senere...
Vi skulle besøge mine fætre, som har pool, så der kastede vi vores trætte kroppe i og spillede vandpolo lige indtil mine to tæer frøs sammen, så hoppede jeg op og pakkede mig ind i et dejligt stort håndklæde uhm!

(Billeder forefindes fra cykelturen, men jeg skal lige beslutte om jeg har lyst til at I skal se en fuldstændig smadret og svedig mig... hehe)

Senere lavede vi hjemmelavede tortillas pandekager, samt chokolade-trøffel-kage til dessert (for sygt god kage i øvrigt!)
Om vi er i nul eller plus pga. forholdet mellem motion og kalorieindtag ved jeg ikke, men det har nu været nogle skønne sommerdage, selvom det ikke har været sååå varmt (:

Ingen kommentarer: