torsdag den 12. august 2010

Copenhagen Fashion Week

Nu er det jo ikke alle der er så heldige at få foden inden for når der i disse dage er Copenhagen Fashion Week. Men heldigvis kan man jo nyde godt af at se billederne fra showsene på nettet allerede og jeg har allerede udvalgt mig et par favorit-trends:

Hvidt i hvidt.
Det slog mig i dag, da jeg gik forbi Zahra's fantastisk udsmykkede vindue, hvor fedt hvidt på hvidt egentlig er. Det er en gennemgående trend blandt flere af de shows der har løbet af stablen indtil videre og særligt lag på lag og hvide accessories giver en super fed helhed. En trend der er kommet for at blive!



Yellow.
Jeg har før fortalt om min fascination af neonfarver og særligt gul har fået en lille, men klar plads blandt flere af designerne - dog ikke kun som neonfarve, men også en lidt støvet solgul - en superflot farve til solbrændt hud, men måske knap så heldig til min blege, fregnede hud (;



Maxi.
Maxi-trenden ser ud til at bestå endnu en sæson og hurra for det (specielt når man lige har anskaffet sig to nye til samlingen i år). Denne gang er det særligt to versioner sig viser sig trendskabende; den meget klassiske (næsten minimalistiske) silhout og den mere etniske, hvor nøgleordene er print og brændte farver. Den etniske ses bl.a. hos Guldknappen, hvor den er stylet superfedt med en rå safari/army-jakke eller en turban. Den klassiske fra Stylein er stylet med markante sko, men ingen accessories, rigtig fedt, men ikke noget videre nyskabende er dog rigtig vild med den støvede mint farve.



Håber I kan lide mine små collager, det kan være jeg laver flere når modeugen er slut og der er kommet billeder op fra de resterende shows. (:
Er der nogen af jer, der har været så heldige at få lov at se nogle shows?

Ingen kommentarer: