onsdag den 11. august 2010

Hvad gør man når ens kamera er på ferie i Hillerød?




...photobooth selvfølgelig (: haha, ej gud hvor de bliver grumsede, men jeg synes bare det var længe siden jeg havde lagt et dagens op og I havde slet ikke set min nye nederdel fra H&M i aktion.
Den er faktisk super skøn og jeg synes ikke den bliver så poptøs når den styles på denne måde..? 
Det eneste problem er at den er lige lovlig kort så man skal lige holde øje med om der flashes, hehe...

Forøvrigt vil jeg gerne undskylde for den uregelmæssige og til tider halvuinteressante indlæg, men jeg arbejder relativt tit i øjeblikket og så bliver der ikke ligeså meget tid til at blogge.
I dag er jeg dog hjemme og laver sæbe og lækker mad med min søde kusine på 10 år. Lidt billeder af det lægger jeg op senere (:

Ingen kommentarer: