mandag den 18. oktober 2010

Dagens + positiv og negativ anmeldelse

Lørdag var jeg i København med et par veninder, det var en fantastisk flot dag og jeg fik købt et kæmpestort, lækkert tørklæde fra weekday til 160 kr (!!!) og en skøn blazer fra Vero Moda.
Blazeren røg allerede på da jeg kom hjem og derfor er dagens her med nyerhvervet blazer:



Vi startede dagen med en brunch på Dalle Valle, hvilket virkelig skuffede :(
Ikke bare var brunchen kedelig og kakaoen ikke rigtig varm, men servicen var elendig og vi måtte både hive fat i en tjener for at få fat i menukortet, få lov at bestille, samt betale, de gjorde absolut INTET af sig selv og det resulterede altså i ingen drikkepenge, men det var sku lidt ærgeligt for jeg synes egentlig det er et ganske hyggeligt sted!


Forøvrigt vil jeg tilgengæld gerne lave noget meget positiv reklame for restaurenten Scarpetta, hvor jeg spiste med kæresten fredag aften.
Det var simpelthen så lækker mad og da der gik lidt længe mellem to af retterne kvitterede den søde tjener med gratis kaffe og italienske småkager - se dét er service.
Konceptet er billige retter i forretsstørrelse og så er det meningen at man så vælger det antal retter man mener man kan blive mæt af.
Jeg har ikke taget nogle billeder, da jeg synes det var lidt pinligt og ikke lige et sted hvor man sidder med linsen nede i maden.
Derfor er billedet her bare fra AOK - som også er stedet vi fandt den...

Ingen kommentarer: