tirsdag den 9. november 2010

ååååh... suk!

Er blevet totalt hooked på at jeg skal spare op til en Mulberry Bayswater.
Mener det er et noget mere fornuftigt køb end et par Louboutons (for now...)
Utroligt nok synes min kæreste også at det er en pæn taske, men kom selvfølgelig aligevel med hele smøren om hvor mange penge det er at bruge på en taske osv. osv.
Anyways, det er mit mål - nu må vi se hvor længe der går.
Det er liiiiiige præcis denne her, der gerne må finde vej hjem til mig:

Billede fra Oclaire

3 kommentarer:

Doktor S sagde ...

Enig... Min skal bare være sort! Arggg synes hele tiden opsparingen går i vasken ;-)

KEA in the big apple sagde ...

SÅ enig i det med opsparing! Haha, jeg lyder så ambition med alle mine opsparingsplaner, men sandheden er at når min indtægt stiger, så stiger mit forbrug også... sørgeligt, men sandt!

Emilie Delance sagde ...

Åhr suk den er så fin! :D