mandag den 8. november 2010

EMA 2010 Madrid

Så I også EMA i går?
Må faktisk indrømme at jeg var lidt skuffet, der var ikke rigtig nogle ekstravagante outfits og ingen revolutionerende shows. Alt var flot, fint og perfekt bortset fra en ret så rusten Katy Perry som egentlig bare bør holde sin mund og blive væk fra alle former for live-optrædener - GOD she sucks!
Anyways her er lidt billeder af de labre celebs - for godt det ser de da ud, det var bare ikke sådan at jeg aldrig havde sent noget lignende - men GAGA var selvfølgelig også i Budapest...

sorry - jeg har sagt det før, men jeg kan ikke fordrage hendes attitude...

- okay, ret fantastisk outfit. Kan godt lide den stil hun er ude i for tiden, men fairytale meets rockchick.
Det handler om kontraster og hun gør det sku' med stil.

Kan ikke rigtig finde ud af hvad jeg synes om det her outfit, på den ene side synes jeg det er cool at hun har våget sig ud i noget andet en en kort stram sag, men på den anden side tænker jeg bare - hvad sker der countrygirl???

Dette indlæg skulle egentlig handle om pigerne, men jeg ville bare lige vise hvor fantastisk fed den blazer er til Jared fra 30 seconds to Mars.

Shakira er jo super hot her, men jeg havde nok forventet noget andet end denne sexy, men sikre sag.
Thumbs up though fordi hun vandt free-your-mind awarden for hendes indsats med at få børn til at få en uddannelse.

Jeg er så træt af Taylor Momsens "slutty/gangstar-attitude".

Eva Longoria er tilgengæld for nice i denne kreation, der udfordrer tingene en lille smule, men uden at hun mister sit sex-appeal. Og f*** hvor skiftede hun tøj mange gange, blev helt stresset xD







2 kommentarer:

Doktor S sagde ...

Sad SÅ meget også, og bitchede over Taylor til min kæreste igår...... :-)

KEA in the big apple sagde ...

haha godt at høre at jeg ikke er ene xD