fredag den 31. december 2010

Tilbageblik

Nu er bloggens levetid jo ikke imponerende, men tænkte alligevel at det kunne være meget sjovt at gøre mange andre bloggere kunsten efter og levere et lille tilbageblik på dagens.
Jeg har fiflet med noget collageværk hele aftenen i går, men det vil ikke rigtig samarbejde, så nu bliver det sådan her:














Skulle jeg lave et nytårsfortsæt i henhold til påklædning skulle det nok være mindre sort og mere farve, men for søren hvor det er svært.
Har ikke tænkt over nogle reelle nytårsfortsæt, men som sædvanlig vil det nok være at forsøge at træne noget mere, så kunne jeg godt tænke mig noget afklaring i henhold til hvad jeg skal starte på efter sommer, afklaring af min boligsituation and stuff like that.
Blogwise vil jeg prøve at få lidt struktur over mine indlæg, både hvad angår hyppighed, indhold og temaer. Og så må jeg vidst hellere få allieret mig lidt mere med nogle "fotografer" for det er vidst ikke lige altid at jeg rammer plet med min selvudløser :D
Hav en rigtig god aften og pas på hat og briller! Vi ses i det nye år.

Yay, så rundede jeg også lige 30 faste læsere, tak fordi i følger med!

- kan være at jeg lige får tid at smide et dagens op for i aften...

Ingen kommentarer: