lørdag den 1. januar 2011

1. januar 2011.

Der havde jeg ikke haft noget imod at spendere gårsdagens nytårsaften... ved ikke med jer...?

Puha, min 1. januar er, som en 1. januar nu engang er. Ikke så meget dér.
Nytårsaften var sjov, men som ofte en lille smule skuffende, altid svært når man gerne vil være flere steder samtidig og det ikke kan lade sig gøre. Anyways, new year = new start. tomorrow... hehe I dag er vidst altid fritaget for diverse restriktioner og er det ikke bare tradition at nytårsfortsættene gælder fra d. 2. og ikke d. 1....?
I morgen går det løs igen, jeg skal på arbejde, men heldigvis ikke ret længe så jeg satser på lige at ramme Magasin for lidt udsalgsshopping til lejligheden. Nu er der jo kun 9 dage til at vi flytter (!!!).
Håber alle har haft en god aften. Jeg vil tjekke ud for nu, fik desværre ikke fanget et billede af nytårsoutfittet, men måske laver jeg et resetup, når tid er...

Ingen kommentarer: