søndag den 20. februar 2011

CFW - part 4


Hej alle :)
Så er jeg hjemme igen fra en skøn skiferie.
Jeg laver snart en lille billedsamling, bare for hyggens skyld, men først ville jeg lige poste det sidste af mine "Fashion Week indlæg".
Jeg har, som I nok har lagt mærke til, ikke haft mulighed for rigtigt at blogge på ferien, da internettet på hotellet ikke rigtig har virket... Ærgerligt, men så må jeg jo prøve at komme efter det nu, det er tilgengæld skønt at se at der er kommet en masse nye mennesker til og at folk har været rigtig søde med at kommentere på indlæggene - tak for det! hehe.

Nå tilbage til det indlægget her egentlig skulle handle om, nemlig trenden rød, som jeg personlig er helt vild med, selvom det kan være svært at finde den rigtig røde farve til en jordbærhjelm som mig.
Til næste vinter skulle der være rig mulighed for at finde den helt rigtige farve blandt de mange nuancer der blev præsenteret til modeugen, både postkasserød, en mere støvet rød, hen i bordeaux og en slags "ler-rød".
Rød er selvfølgelig en farve der skaber opmærksomhed, men det er også en farve der kan klare sig uden ret meget styling, da den er så meget i sig selv. Er man rigtig modig kan man forsøge sig med kombinationer af rød-i-rød nuancer a la Stine Goya, hvilket jeg synes er virkelig fedt!
Jeg glæder mig i hvert fald til at skulle ud og investere i nogle røde rober.

Ingen kommentarer: