lørdag den 12. marts 2011

Århus: Restaurant Grappa

I torsdags valgte jeg og kæresten at spise på Grappa, som ligger nede ved åen.
Det er faktisk der vi har spist hver gang, for vi synes der er en helt fantastisk stemning og alle restauranterne ser så lækre og hyggelige ud.
Maden her var god, jeg fik risotto til forret og kæresten fik en gang tomatsuppe. Han har det med at vælge meget traditionelt, men af en eller anden grund er det også altid ham der er mest tilfreds når middagen er ovre... Var altså ikke helt vild med min risotto, men jeg tror egentlig mere det var mine smagsløg der var noget galt med, for jeg tror egentlig ikke den var så dårlig... (okay, meget forvirrende, men jeg håber I forstår :D)
TIl hovedret fik jeg ravioli med ricotta og spinat og Johan fik lasagne - begge retter var rigtig gode og det hele var lækkert anrettet.
Stedet var ret hyggeligt indrettet med åben vinbar og et stort udvalg i øl, vin og drinks.
Det eneste minus på den regning var at lokalet var lidt højlydt og bordene meget tætte, hvilket trækker lidt ned i forhold til at det er et forholdsvist dyrt sted at spise.
Nå, men her er et par billeder...

Forøvrigt vil jeg gerne sige stor tak for jeres tips til vores Århustur, det er super fedt og jeg har også fulgt nogle af dem, det bliver dog ikke alt jeg når i denne omgang.
I morgen vil vi prøve at komme en tur på AROS samt i Marselisparken, da de lover herligt vejr!

Ingen kommentarer: