søndag den 13. marts 2011

It takes time


Er på vej hjem fra det mørke jylland... ej, okay, det er ikke for at være streng men vejret har i den grad skuffet og blev aldrig som de havde lovet. Nå, men hvis jeg skal se bort fra det har det været en skøn tur. 
Jeg elsker de der små get-aways, næsten ligemeget hvor de går hen, synes jeg altid at de ender med at være superhyggelige og denne tur var ingen undtagelse.
Jeg må indrømme at jeg rent faktisk nåede min shoppinggrænse efter 1. dag, men det har nok også noget at gøre med at jeg blev træt af at jeg ikke havde penge til at købe alle de dejlige ting jeg så.
Jeg skal nok smide nogle flere billeder op i morgen, men i aften vil jeg tillade mig at smide mig på sofaen, når jeg engang kommer hjem.
Der har nemlig været problemer med toget og derfor tager rejsen hjem noget længere tid end planlagt - desværre... Det ikke nær så sjovt at sidde her alene, når man lige har "efterladt" kæresten i Århus.
Heldigvis er der Zulu Awards i flimmeren i aften og i morgen skal jeg se en dejlig veninde, der forlader det danske land til fordel for den store verden i et par måneder.
Håber I har haft en god weekend :)

Ingen kommentarer: