torsdag den 10. marts 2011

Dagens (eller aftenens)


...jeg har nemlig købt ny nederdel i dag og den skulle da på med det samme :D
Havde købt det nye Elle og så så jeg denne skønne nederdel, så jeg kunne ikke lade være med lige at tage et smut forbi H&M her i Århus for at se om den skulle hænge der - og søreme så.
Den er bare lige mig og så har jeg da også taget hul på noget "color-blocking" - den indbyder i hvertfald til sådan noget synes jeg...
I skal nok få lidt flere billeder af ting og sager jeg render rundt og laver her ovre i jydernes land, men i dag har det regnet noget så grumt, så jeg har været lidt øm om mit lille kamera at jeg har været lidt nærig med at tage det ud af hylstret.
God aften :)

1 kommentar:

Anna Eglite Sørensen sagde ...

den nederdel er virker flot!!!
og fedt outfit! :)

//anna