onsdag den 9. marts 2011

On my way


Sidder i toget på vej til Århus. Har sovet indtil nu, men sæderne er ikke så rare ved min ryg og vindueskammen er kold. Det er ikke fordi der er voldsomt meget at lave i sådan et tog, men heldigvis har vi internetsignal, så jeg kan da bruge tiden på at surfe lidt rundt på nettet...
Vejret er mega trist, men de vejrkrabaterne har heldigvis lovet at vi får lov at se solen lidt lørdag og søndag.
Kæresten sidder og roder med noget referatgøgl om nogle mennesker der skal forberede sig på at der kommer til at køre tog igennem deres have - jaja, der er ikke nogen der skal sige at det er kedeligt at være kontormedhjælper! :D

Så vidt jeg er orienteret er vi lige nu på vej over broen til jydernes land. Jeg glæder mig. Jeg synes der er så hyggeligt i Jylland. Da jeg var lille kunne jeg ikke helt forstå at man stadig var i Danmark når man kørte over broen. Og min mor har da også fortalt at jeg engang nærmest råbte "man kan da godt lidt forstå hvad de siger herovre", da vi stod i Esbjerg.
Anyways... kan være jeg checker ind senere! So long :)

Ingen kommentarer: