onsdag den 15. juni 2011

Picnic i Dyrehaven

lææææker sveden pizza, haha.

yndigt "selvportræt", hehe.

Som sagt tog jeg og kæresten en tur i Dyrehaven mandag, for at picnicce lidt.
Det var egentlig planen at vi skulle cykle dertil, men kæresten knækkede sin ventil ved Nivå, da han lånte en cykelpumpe af nogle forbipasserende, at vi måtte hoppe på toget resten af vejen.
I Klampenborg fandt vi en lille pizzabiks og bestilte en (stor) familiepizza, med kylling, pesto, bacon og tomat. Meeega lækkert. 
I det hele taget en super hyggelig dag, bortset fra mit lille sammenstød med en myre, der valgte at bide mig under armen - ved I hvor ondt det gør???
Der var sygt mange mennesker; særligt børnefamilier, men ikke destomindre er det særdeles anbefalelsesværdig at tage sådan en tur, da det er super hyggeligt og idyllisk med naturen og alle hestevognene.

I dag skal jeg til min sidste eksamen og jeg er temmelig nervøs, da jeg ikke har fået læst særligt meget. Heldigvis er det et fag jeg er relativt god til og så er der en hel times forberedelse...
Wish me luck!

Ingen kommentarer: