torsdag den 16. juni 2011

Dagens

ved ikke liiiige hvade der sker for udtrykket...? ;)



Nåede lige at snuppe et hurtigt dagens før jeg skal med Kystbanen ind og aflevere bøger, i fitness og derefter på arbejde i Field's, hvor udsalget startede i går. Det skal nok blive godt. 
Sommerferien startede for mit vedkommende i går kl halv tolv med et herligt 12-tal i min markedskommunikation, som var min sidste eksamen :)
Jeg var da også lige ude og fejre det lidt med udsalgsshopping i København med en sød veninde, som blive student på mandag. Det er så mærkeligt at det er et helt år siden det var mig der skulle have huen på, det var en fantastisk tid!
Jeg fik ikke rigtig købt noget til mig selv i går faktisk, jeg skulle nemlig købe gaver til alle studentermenneskerne, men der var en del der fristede, særligt med de gode priser butikkerne har lagt for dagen... hehe. 

Nogen der har været ude og udsalgsshoppe? :)


1 kommentar:

Alexandra sagde ...

Nice sandals!!!

xx Alexandra

http://my-cheap-chic.blogspot.com/