onsdag den 22. juni 2011

Studentertid


I aften skal jeg fejre nr. to veninde, der bliver student i år. I mandags var det den søde pige med huen på billedet. Det er så mærkeligt at det er et helt år siden at jeg selv blev og jeg savner virkelig den tid!
Det er nu helt okay, når det er ens gode veninder og det er jo superhyggeligt at fejre dem med deres familie, venner og skøn mad.
Vi er fire piger der har holdt sammen siden vi startede i børnehaveklassen, men to valgte at tage et år på tiende og er derfor først blevet/bliver studenter i år og det var godt givet ud, for sikke et par flotte resultater!
Det bliver i hvert fald en skøn uge med studenterfester og Skt. Hans...

Kender I nogen studenter eller bliver I det selv? :)

1 kommentar:

Rikke C. sagde ...

AK, du er altså så fin.. jeg elsker dit hår!!

Tillykke med din veninde
- og ja, jeg kender en... tjek min blog ved lejlighed :)

Rikke
www.rikkechr.blogspot.com