onsdag den 22. juni 2011

Yellowstone


Denne skønne kjole fra Karen Millen røg altså med hjem i går.
Jeg har luret på den i næsten et halvt år og nu hang den altså dér under 50%-skiltet i Magasin (som forøvrigt har mange forrygende tilbud!).
Det er svært at vise farverne ordentligt på billedet, men den er sådan lidt mere neongul.
Jeg havde i virkeligheden overhovedet ikke råd til den med lejlighedsindflytning og rejse lige om hjørnet, men jeg måtte altså eje den og jeg er så glad for den.

Er I også blevet fristet af nogle udsalgsgodter?

2 kommentarer:

Dot sagde ...

Hej,
jeg så du lagde en kommentar på Camilles blog om Bimba y lola smykker. Jeg har ringen, ubrugt, samme str og farve som Camille. Desværre for stor til mig.
Men måske er det noget for dig?
Mvh Dorthea.

KEA in the big apple sagde ...

Hej, jeg tror ikke det ville gå, hvis den er for stor til dig, da jeg har meget små fingre, men mange tak for din hendvendelse :)

//AK