søndag den 3. juli 2011

Goodbye


Ja så smutter jeg afsted på togtur. Jeg har næsten ikke nået at glæde mig, for der har været helt vanvittigt meget stress på. Vi er som nævnt flyttet i denne her uge og er faktisk ved at komme på plads, men jeg har overhovedet ikke haft tid til at nyde det for der har været diverse (hyggelige, men tidskrævende) familiearrangementer... I går blev det hele så lige toppet af det fantastiske skybrud, der gjorde at vi for det første ikke kunne komme fra Helsingør til København med toget, så vi måtte hive fat i kærestes mor, så hun kunne smide os ind til Kbh for så at finde ud af at samtlige veje ind til København var spærret, så vi måtte snørkle os herind ad af alternative veje.
Da vi kommer herind til står en del af beboerne nede ved gaden, der er nemlig 1,5 m. vand i kælderen. Vi er pludselig vanvittigt lettede over at vi fik sofaen, bordet samt vores nye seng op for to dage siden, da det havde været ødelagt hvis det havde stået dernede.
I dag præsterede jeg så også lige at tabe min telefon face-down, men fandt heldigvis en sød inder-mand på Vesterbrogade, der ville reparere min telefon på en halv time (for 250 kr. !!!).
Pyh! Nu skal vi ud af døren og I fatter ikke hvor meget jeg glæder mig til at banke min flade r** i sædet og slappe af for første gang i omkring to uger.

Sorry for romanen, men det var bare lige for at forklare manglende aktivitet, samt hvad der egentlig sker i mit liv :D 
Jeg vil slutte af med et par billeder fra festen i går, hvor jeg havde min nye fine Karen Millen kjole på...


3 kommentarer:

Unknown sagde ...

hvor er den kjole altså bare flot! :)
den klær dig! :)
og super fin blog :)

<3 Nanna
http://fashionavecnanna.blogspot.com/ - kig forbi

Amalie og Victoria sagde ...

SKøn blog. Den kjole klæder dig altså bare så godt!! Fede billeder! Jeg er nu fastlæser, håber også du vil følge mig!

http://www.smileandeatcake.blogspot.com/

Milana - modeverden.dk sagde ...

Rigtig flot kjole!!

Milana fra modeverden.dk